March 16, 2011

SEMUA TINGGAL KENANGAN ;


kisah kami dua da tamatt smpai skunk . 12/12/2010 - 16/03/2011 . huh .! pa nk d ktaa . dha nsib bdann !
lae pon , aku yg nk ,not him ! xpxp aku jjur aku still ehemm ma dya , tap ? pa kn dayaa . taik kmbing bulat2 . -->mnyempat lae ~ t'sngkut air mata ku mngalir <-- ahaha !
ndada bah , bkan aku ngis . :) and , aku pon x happy ! aku seimbagg , ada sedi ada x . huh ! cmna tuu ekk

btw , aku rsa msty dya suke kn law aku da x ngan dya . msty dya da mlompat ke jurangg skunk ne !
ops ! sala2 , mlompat2 kt ats katill. not jurangg --> if u wanna know , i had a little something wrong about my hand maybe ? o.o <-- ndapaya juak kamo lyan , tmbah minx puji etoo .

hm , so ? smpai sini saja laa taklimat saya . kepada semua ! terima kasih . sudi mendengar cerita gylaa saya ini xpxp .

p/s ' juss wanna say , i love eu .! for the laaaaaaaaaaaasssttt tyme :'( -XD --> aku x nangis laaaaaa , =,=